去SF比人串..!

今日去新XX 的SKINFOOD 換SAMPLE, 但係有人SELL, 咁我咪去睇下LO.

但係我只係諗住試下個生菜水同SE RUM, 但係佢狂話我岩用呢隻..BUT 真係幾多用, 但好貴.!

我又去左睇BB CREAM ALOE!

我之前上網買的同KOREA 買的有D吾同SO 去睇下先. 但佢D TESTER 同賣的個樣係包裝吾同左.

咁我咪話想睇深層清潔MASK LO. 佢SELL 我黑糖.

我話之前都有用過BLACK SESEME.

Y.又SELL 我買滿400有SHOPPING BAG 同$50. 所以我真係買左. 比SIS 佢竟說不同我夾錢買. 咁我就想打退堂(股)..

我話吾要, 但已經比左錢.

仲要係EPS, NO REFUND.

佢川我話, 「小姐, 你要明白LO! 係係話要既, 我先幫你試,

你而家話吾要無得咁嫁BOR. 我好難做嫁,!.」

又話「你想退我唯有寫信去公司問LO, 睇佢受吾受理LO.」

又指住張DESK 話「要等2個月嫁, 你到時都冇錢拎番, 又要諾黎拎番件貨嫁咋! 你吾係嘛. 比左錢又話吾要, OFFICE 都吾受理啦.」

跟住又入STORE RM. 打比其他HEAD, 傾到.....

同我講要寫信. 我話. 咁啊..............ER 左好耐. 心諗, 佢串成咁, 我都係吾買左.

我THEN 寫左complain letter.

佢竟然睇住我寫咩LO.......

我O 左.

點可以睇人地寫D咩嫁!

佢REPEAT左好多句話..

1. 你要明白LO, 而家係你話要先嫁.而家無得吾要LO

2. 做人吾可以咁嫁. 你而家幾SHUI 啊. 你估你仲係細路仔咩, 你要識得遷諗下啦....

.............

仲有好多. 都費事打.!

個BA 個名好【王】.!短HAIR. 去GCP千其吾好搵係買野..


到我真係寫好信, 拎到錢時. 佢BYEBYE都吾講LO.!

連包SAMPLE 都無比我!★★

我走左先知.


走番轉頭搵佢時. 佢已經同緊隔離個BA 臭罵我啦.!

我激死LO, 佢咩人黎嫁. 咁吾好脾氣!!!

佢竟然話已經比左SAMPLE 我, 仲死都話我拎左. 痴痴地嫁佢. 明明係佢拎左2包SAMPLE 去SELL 我. 佢見我想買埋BB 時就放埋落個SAU GAE 度啦.

佢話. 咁好LO. 比多包你LO. 不過你下次吾好吾見左. 袋穩D啊..!

我話我真係無拎到點拎多次啊.

佢又重復: 袋穩D啦.!

我真係想寫多幾張去投訴佢LO!



換SAMPLE 同買野.同之前我COUSIN 買的SUKIN 到貨了

去MK買MUJI, 順便換埋SAMPLE:

PROSAYS, BIODERMA, AVEDA

TST: BIOTHERM, BENEFIT, IPSA, LANCOME, JURLIQUE, KIEHLS, KENZOKI, KOSE

我仲去左貝XX買左我人生第1樣貴野!


-DSC09160.JPG

我仲去左貝XX買左我人生第1支貴野!

試用報告

強效潤膚劑 (神仙水)
Cura Forte Moisture Intensifier


專利註冊「液態青春分子」內貯存大量水分,能迅速滲透至肌膚最底層,
有效形成水分防鎖網,防止肌膚自然保濕因子散失,
為乾扁的皮膚細胞注入所需的水分,令老化細胞重回飽滿瑩潤,
恢復彈力及透明水嫩,持續使用11天,改善肌膚含水量及細紋。

50ml/ NT.1860元

-吾LUP,

-保水.

-用左一日, 同之前的皮膚好似滑左DD

-貴..

 

美膚泥漿面膜
Active Mud for Face & Body


取自義大利天然火山溶岩浸潤於蒙
地卡堤尼礦物溫泉內兩年,富含九種天然礦物質及活水精華,
能在5-8分鐘內深入清潔毛內污垢,平衡旺盛的油脂,
令毛孔呼吸順暢,有效淡化痘疤、出油及毛孔粗大等問題,
適合中油性膚質使用,用後肌膚潔呈現光澤。

500g / NT.1950元


我塗上左一層薄薄的,

頭幾分鐘有DD LAH...(刺痛)
因為我個鼻都幾油. 同埋有好多粉刺同黑頭..
等多一陣好似有DD涼..

我大 約等左7-9MINS,

有DD亁左. (面層)
感到比較繃緊同乾DD, 但係因為無左D油啊嘛
使用後一定要搽保濕野..


幾潔淨, 冇咁油, 但都吾夠水..用完之後SPRAY 左SUKIN TONER..

效果吾錯. 下星期再REPORT 同加相..

分數: 8/10


妍白潔膚霜
Spa-Whitening Cleanser


能徹底清除毛孔中雜質及殘妝。
富含天然植物精華,舒緩日曬紅腫,抵制色素沈澱。

120g/NT.1780 元

 P1012484.JPG 

 

SUKIN 到貨. AUSTRALIA VIA HK

P1012485.jpg 

DSC09161.JPG

P1012490.JPG

photos update few day later coz i can't have any time to upload!

arrow
arrow
    全站熱搜

    miabby 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()